martes, 30 de noviembre de 2010




L’art de la  fotografia  és  l’art de pintar amb la  llum,  i  per això cal  ser  molt  observador  i  prendre  les fotos  en el moment  oportú  per  captar  les  llums amb uns tons  càlids, que són els que m’agraden  a mi.

Això  em resulta difícil d’explicar-ho  amb paraula, però m’és  senzill  quan  puc  mostrar la foto presa  a primeres  hores del mati  o el  capvespres, per a  mi  "l’hora màgica". Us  recomano que  observeu  els canvis de llums i  sobretot  als  matins a primera hora  i  als capvespres, llavors  us  adonareu dels  tons  que  agafen  els  paisatges.

És  l’hora que  m’agrada  prendre les fotografies.

3 comentarios:

  1. Avui dia 29 de Novembre acabo d'entrar al blog del nostre amic i geganter Xavier Bataller i Ferrer ,tinc que dir que es una passada els que coneixem en Xavier sabem com estima les tradicions primerament les de la seva ciutat gegants, manaies, havaneres, castellers, pastorets,teatre , les Fires de SANT NARCIS que quan estan a punt d'arribar ja li inquieta qui sera el pregoner i no cal de parlar del Nadal amb tot el que comporta tots els dies son especials principalment el que comporta el muntatge del pessebre parlant d'en XAVIER no pararia per lo tant avui sols et dic gracies XAVIER per aquest bloc on coneixerem les teves aficcions i nosaltres et podrem escriure els nostres missatges. FELICITATS
    els nens Mora
    Raimon i Mª Carme

    ResponderEliminar
  2. Xavier, tents tota la raó,ho fas molt be aixo de tirar fotos, ja m'agrdaria fer les tan amques com les tebes.

    Quimet :)

    ResponderEliminar
  3. Finalment ho he aconseguit, ja sóc la teva seguidora. Espero que no ho deixis, l'hora màgica de les teves fotografies és impressionant!.

    ResponderEliminar